Re: Star Children and Their Families
Woldwide women suffer 23 million miscarriages every year, averaging out to 44 per minute. Many bereaved parents feel misunderstood and abandoned, and some mothers are left traumatised by their miscarriage or stillborn child. Others are determined to normalise their pain and break the taboo around infant death.