Re: Life Under Taliban Rule
When the Taliban took control of Kabul on 15 August 2021, the city was in panic as many tried to leave via the airport amidst chaotic scenes. Several weeks later ARTE returns to Kabul to find out what life is like for those left behind under Taliban rule, including Wahid, who worked as a translator for the Bundeswehr, the German armed forces.