Re: The Rebirth of the Corner Shop
The village of Ohne used to have four shops for just 600 inhabitants. The last shop closed a year and a half ago. Nobody wants to run a shop anymore, as it's not worth it financially. But the village has decided to work together to make a local shop a reality again.