Re: When Cancer Makes You Poor
Each year in Germany, nearly 16,000 young people under 40 get cancer. Thanks to new treatments, most of these patients can be cured. But many of them lose their jobs, their homes, and their savings. Having not yet contributed enough to the social welfare system to be able to access support, they are left out and some even go into debt.