Denmark's Immigration HardlineRe: Ghetto Laws
Denmark has made headlines across Europe with its migrant policy. Harsher punishment for offences, lessons in Danish culture, forced relocation from problem neighbourhoods. While some see the ghetto laws as the solution to dealing with parallel societies, for many residents it is turning their lives upside down.