Re: Dutch Protests against Covid Restrictions
Tensions are high in the Netherlands with many Dutch people losing trust in the government over covid restrictions. Protests in Dutch cities have been angry and at times violent. The Calvinist community especially mistrusts the government’s role in the pandemic with many refusing to get vaccinated.