Re: My Cat in Damascus
More than a million people have found refuge in Europe after fleeing the war in Syria. Most had to leave everything behind: their loved ones, their possessions, but also their pets. A Syrian refugee who moved to the Netherlands from Damascus is helping her compatriots find their four-legged friends.