Re: Turkish Textile Industry's Dark Side
BASE jumpers and other extreme sport practitioners put themselves in mortal danger time and again. They are looking for the flow, a feeling of intense positive emotion that comes from their experience of jumping off mountains or tall buildings. But the price is high in BASE jumping where one in 60 jumps ends in death.