Re: Rare Conditions
There are almost 8,000 rare diseases in the world and in Europe, more than 30 million people suffer from them. But for pharmaceutical companies, the potential profit is too low and won't cover the cost of the research into new treatments. Patients therefore have no choice but to learn to live with their disease.