Re: Italian Tourism, After the Pandemic
Nicola Bramigk, founder of the Smart Traveling travel platform, is embarking on her first trip since lockdown. From South Tyrol to Puglia, she meets up with old friends, and talks to hoteliers and restaurateurs about what tourism will look like as the world slowly gets back to normal - whatever that means - after the pandemic.