Re: Danny and the Good Kitchen
In the midst of a pandemic, Danny McCubbin opened a community kitchen in Mussomeli, Sicily. In this area hard hit by the pandemic, The Good Kitchen offers meals to poorest, but is also a space where everyone can meet. It's a new start for Danny, who worked alongside well-known chef Jamie Oliver for 15 years.