Re: Turkish Textile Industry's Dark Side
Researcher Natalia Romik is looking for the secret hiding places of Warsaw where Jewish people hid to avoid deportation. She discovers the stories of survivors, hidden in old oak trees or cemeteries, doing what they can to stay alive.