Re: Local Currencies
Silvia Pérez runs a small restaurant in Spain. Her business has suffered badly from the lockdown, but now she is receiving emergency aid in a local currency which she can spend at nearby businesses. It's a win-win as companies in the area get a boost in revenue, and citizens see their purchasing power go back up.