Re: Ukrainian Refugees in Russia
Muslims that renounce their religion can be shunned by their family and receive death threats. Apostasy is condemned by the Koran and those who turn their back on Islam may be subject to divine punishment. ARTE Re: follows four Muslims who no longer believe in Allah.