Black RebellionThe Black Lives Matter Movement
On 14 May 2022, a white man opened fire in a Buffalo supermarket killing ten people, mostly African-Americans. This racially motivated shooting comes two years after the murder of George Floyd and the large-scale protest movement that followed. This documentary explores the struggles against racial discrimination and police violence in the US, France and Germany.