TracksGenre-Fluid Music / Amalia Ulman / Adel Abdessemed / Karmine Corp
Genre fluid music takes a swipe at musical categorisation. Argentinian artist Amalia Ulman presents her first film, El Planeta, at the Sundance Film Festival. Algerian-born artist Adel Abdessemed imbues his works with the violence of the world and The e-sports team Karmine Corp has won the European League of Legends Championships.