Holo Life - Avatars and Holograms
Tracks dives into the world of augmented reality, avatars and hologram performances. With ABBA and others pioneering avatar performance, is nostalgia pushing technology forward? Also in the programme: Synth pop French musician Oklou and German DJ, Boys Noize.