TracksDisability and Pop Culture
Whether it's extreme sports, stand-up comedy, breakdancing or music, disability isn’t an obstacle to pursuing your passion. Tracks' meets Aaron Fotheringham, Dergin Tokmak and Pone to understand the power of pop culture in empowering 'invisible' minorities.