Tracks East - ResistancePop Music and Climate ChangeTracks
Large festivals consume huge amounts of power and produce the same amount of rubbish as a small town. The situation is so alarming that the band Coldplay announced that they would no longer go on tour until there was a sustainable way of performing, and in the mean time, are experimenting with holograms. But is that also feasible for indie musicians? How can music go green?