ARTE ReportageColombia: The Nasa Tribe Rise Up
The pandemic has worsened discrimination against the Nasa tribe. This population of 185,000 indigenous people can't rely on the government to see them through the pandemic. So they've done it themselves: setting up roadblocks around their land, strict traffic control, and disinfection of passageways. A strategy that has paid off.