Climate Change: Made in the USA?ARTE Reportage
At just 19, Julia's life changed forever when wildfires ripped through her hometown of Talent. She blames climate change, which have made summers hotter and drier, and thus more prone to wildfires. She's angry that carbon-emitting corporations have put profit over people.