The Philippines: Under CurfewARTE Reportage
Covid-19 has plunged the whole country into crisis and recession, and Rodrigo Duterte is tightening his grip on power. Anybody who violates coronavirus restrictions faces severe consquences: violence, arrest, and jail time. But despite the strict measures, coronavirus continues to rip through the community.