Lebanon: A People in Crisis
On the night of August 18-19, 2020, young colonels of the Malian army overthrew the unpopular President Ibrahim Boubacar Keïta, seven years after he come to power. This coup d'etat gave hope to a country with failing public services, undermined by jihadists and violence.