La Boxeuse amoureuseMarie-Agnès Gillot and Arthur H
In 2017 French singer-songwriter Arthur H released his song ‘La Boxeuse amoureuse” with a striking music video with dancer Marie-Agnès Gillot. The artists take inspiration from this work of video art to create a full length performance.