Re: Young and Poor in Germany
In Germany, a quarter of 18-24 year olds are at risk of poverty, making them the most vulnerable age group. The pandemic has made accessing education and getting a decent job more difficult. Focus on four young people in Germany: Aicha, Laura, Johannes and Ceyda.