Re: Migrants on Poland’s Eastern Border
Polish doctor Anna Borkowska did not expect to be attacked when she volunteered at the Belarusian border where hundreds of migrants are caught in the forest in freezing temperatures. Together with her colleagues from the Medycy na Granicy organisation, Dr Borkowska tries to help them. But as soon as the volunteers arrived at the border, their cars were vandalised.