Re: Top Bulgarian Chef Returns Home
Filip Zahariev is a top chef who headed up the Gruvelageret restaurant in Svalbard, Norway, the northernmost fine-dining restaurant in the world. Now he has returned to his native Bulgaria where he wants to open up his own restaurant.