Re: Turkish Textile Industry's Dark Side
Viktoria and Zoltan are in love. They live in Budapest but Viktoria is moving to Berlin for a chance of a better life. Will Zoltan be able to follow her there? The Hungarian couple are one of many that have left Hungary in the last decade.