Sisters in ArmsThe Voice of Haida PeopleFighting to Save Canada's First Nations Languages
Indigenous people of Canada's Pacific Coast, the Haida, are fighting to preserve their traditions and language. Exploited and oppressed for many years, and decimated by diseases introduced by Europeans, there's only around two thousand Haida left.