Dunes: Europe's Moving LandscapesKodiak Brown Bears - Alaskan Giants
Alaska's bears must adapt to the changing climate. The documentary follows the lives of several bear families over two years, revealing how grizzlies on mainland Alaska and Kodiak bears on Kodiak Island are coping with a warming planet.