China: The Wuhan ParadoxARTE Reportage
Wuhan was little known in the West before the pandemic. The central Chinese city the size of New York, was a vibrant city before the pandemic. After a strict lockdown, social life in Wuhan seems to have returned to normal with busy streets, lively restaurants and packed nightclubs.