Calais: Migrants Crossing the ChannelARTE Reportage
In August 2020 1,500 individuals attempted to cross the straits of Dover, all looking to start a new life in Britain. Paying extortionate prices to people traffickers or going it alone in tiny dinghies, it’s a dangerous game to cross the cold waters of the world’s busiest shipping lane.