Golden years
We might be living longer now, but are we living those extra years to the full? This group of five people have been taking part in an 18-month scientific study on whether mindfulness, altruism and mediation, all practices that allow us to reconnect with ourselves and the world around us, can have a positive effect on the ageing process too. Could they perhaps even slow it down?