War, made in Switzerland
An unprecedented investigation tracks the journey of assault rifles, aircraft and armoured tanks made in Switzerland to regions grappling with armed conflict. Aircrafts intended for civilian transport are being used in Afghanistan for intelligence purposes and Sig Sauer rifles arm Saudi soldiers against rebels in Yemen.