Swiss?Why do people think of chocolate when they think of Switzerland?
In this episode of his series on Switzerland, French comedian David Castello-Lopes raises an important question. When people think of Switzerland, why do they always associate it with chocolate? Cocoa beans don’t grow in the Swiss mountains, yet chocolate is a source of national pride. Castello-Lopes investigates to solve this fundamental contradiction.