Swiss?Why do people speak Italian in Switzerland?
In this episode of his hilarious series on Switzerland, French comedian David Castello-Lopes reminds us that French and German are not the only languages spoken in Switzerland. People speak Italian there, too. A humorous dive into the canton of Ticino to find out why.