How to get by without fossil fuels?
Current geopolitical crises have unveiled the disastrous consequences of our dependence on oil and gas, especially when it comes to construction, renovation, transport and industry. But innovative sustainable energy solutions in Switzerland could provide a key in how to wean the world off fossil fuels.