Healing with drugs
Will illegal drugs like LSD, psilocybin and GHB soon be used as medication to treat depression, addiction or anxiety? In Switzerland, researchers are ahead of the game, since the Alpine country legalised the use of these substances for clinical trials a few years ago. Psychedelic research has especially brought new hopes for Swiss psychiatrists.