State of Necessity
Behind the scenes of two Swiss court cases involving young climate activists fighting for their future. To raise awareness on the issue and ring the bell of urgency, Swiss climate activists resorted to illegal measures to get their voices heard. But are these actions justified by the emergency of the climate crisis?