Switzerland undercoverEpisode 4: Russian spies in Switzerland
On 4 March 2018, Russian double agent Sergei Skripal and his daughter were poisoned with nerve agent Novichok. The investigation revealed that the two main suspects were members of Russian military intelligence. At the time of their arrest, the two spies were on their way to a laboratory in Spiez, south of Bern. They were probably carrying out other missions in Switzerland...