Switzerland undercoverEpisode 3: Israel, I'm listening!
In 2013, Switzerland chose Israeli company Verint to manufacture listening devices for its police force and its courts. Founded by a former Mossad agent, the decision worried many in Bern, the country's capital. Is Israel listening in on Switzerland?