The gender of the soul - Episode 1Trans people in Switzerland
For many transgender people, the sex they were assigned at birth does not match their gender identity. This is the story of Andrea von Aesch, who was born a boy but always felt she was a girl. For her, what makes up a person’s identity is their soul, not their body.