Nuclear bunkers for all
Arguably the country best equipped to face a nuclear disaster, Switzerland could shelter up to 9 million people in its public and private underground bunkers. Although the infrastructure may seem positive and far-sighted today with the war in Ukraine on the horizon, the initiative was largely criticised when first launched during World War II.