The Great Outdoors is My Office
Alex went from draughtsman to forester. Veronica left high school to mind the stables. And Federico cast aside his architecture degree to become a farmer. Fed up with life in the office, these three young Italians have heeded nature’s call and chosen a new path at the Professional Green Centre in Mezzana.