I am a Mermaid
Michele lives and studies in London. They've been dreaming of working in fashion since they were a child, and they are now a gender fluid model at an agency. Born a man, Michele feels they are a third sex.
This programme of the Swiss channel RSI is part of the European Collection, a joint initiative of European public media (ARD, ARTE, France Télévisions, SSR SRG and ZDF), coordinated by ARTE.