Unemployed over 50Ways out of the age trap
Losing your job at any age is hard, but losing your job in your fifties or sixities can be terrifying. Faced with age discrimination and a rapidly changing labour market, older workers fear they don't have what it takes. But the alternative is years of depression and poverty. This documentary charts the experiences of older unemployed people as they fight to re-enter the workplace.