Çohu - Stand up! (2/3)We march, we do not celebrate!
Adelina Tërshani is a young activist fighting for the independence of women in Kosovo. Lendi Mustafa is a trans man who has struggled to be accepted by his community. They explain their struggles and ambitions.
This programme by Swiss channel SRF is part of The European Collection, a joint initiative of European public media (ARD, ARTE, France Télévisions, SSR SRG and ZDF), coordinated by ARTE and supported by the Creative Europe - MEDIA programme.