The School for Philosophers
Five little girls and boys, all with different degrees of mental disability, are taking their first steps in a specialised school in French-speaking Switzerland. Accompanied by a team of determined educators and therapists, they will have to learn to live together. The pupils will make progress against all the odds, to the great surprise and delight of their parents.