Germany: Angela Merkeland?Mapping the World
Germany in the 21st century is unthinkable without Angela Merkel, leading the country for the last 16 years. Ms Merkel grew up in the GDR before beginning her political career in the united Germany. A look at the Germany she leads as she approaches the end of her political career.