South Africa and its Demons
From 1945 until the end of the twentieth century the world was American: The United States dominated the world within a multilateral framework with its European allies. But all that changed after 11 September 2001 as the USA entered a series of divisive wars in the Middle East and the rise of China weakened American dominance. After Donald Trump's unilateral policies, will Biden bring back a multilateral America that engages with its allies?